Προϊόντα με ένδειξη “Clearance”

Αφορούν τελευταία τεμάχια από προϊόντα που δεν θα προμηθευτούμε ξανά και δύνανται να προσφέρονται σε καλύτερη τιμή, μέχρι εξαντλήσεως του αποθέματος.

 

Τα προϊόντα αυτά μπορεί να διατίθενται:

  • 1.  από τις κεντρικές μας εγκαταστάσεις με παραγγελία και αποστολή στο χώρο του πελάτη ή με παραγγελία και παραλαβή από κάποιο κατάστημά μας. Σε αυτή την περίπτωση, ισχύουν τα παρακάτω:
    • α. Τα προϊόντα είναι κλειστά σφραγισμένα στην εργοστασιακή τους συσκευασία.
    • β. Μπορούν να σταλούν πανελλαδικά ή σε οποιοδήποτε κατάστημά μας για παραλαβή (εξαιρούνται μεγάλες οικιακές συσκευές, των οποίων η αποστολή γίνεται σύμφωνα με τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος).
    • γ. Ισχύουν όλοι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής όπως αναγράφονται στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
    • δ. Ισχύει η εκάστοτε αναγραφόμενη εγγύηση (διάρκεια και πάροχος).
  •  

  • 2.  από τα φυσικά μας καταστήματα αποκλειστικά. Σε αυτή την περίπτωση, τα προϊόντα μπορεί να είναι:
    • α. κλειστά σφραγισμένα στην εργοστασιακή τους συσκευασία οπότε και ισχύουν επίσης τα γ και δ της παραγράφου 1.
    • β. κλειστά σφραγισμένα όχι σε άρτια συσκευασία (πχ εξωτερικές φθορές, χτυπήματα).
    • γ. είναι ανοιχτά/εκθεσιακά, με ή χωρίς παρελκόμενα, συσκευασία, ή/και μπορεί να φέρουν σημάδια χρήσης/φθοράς.
    •  

      Για τις περιπτώσεις β και γ ισχύουν οι παρακάτω περιορισμοί:

      • Δεν υπάρχει η δυνατότητα να εξοφληθούν μέσω δανείου Εθνικής Τράπεζας (πρόγραμμα «μήνα-μήνα»).
      • Συγκεκριμένα για κινητά δεν μπορεί να γίνει χρήση του προγράμματος ανταλλαγής (Γεια Με Γεια).
      • Δεν ισχύουν τυχόν προωθητικές ενέργειες (όπως πχ δωροεπιταγή/κουπόνι, συνοδευτικό δώρα, προσφορές με €πιστροφή Eurobank, δωρεάν υπηρεσίες, δωρεάν επέκταση εγγύησης, κ.α.).
      • Δεν μπορεί να γίνει η αγορά τους στα πλαίσια επιδοτούμενων προγραμμάτων.
      • Clearance μεγάλες οικιακές συσκευές που είναι διαθέσιμες σε κατάστημα, αποστέλλονται στο χώρο του πελάτη κατόπιν συνεννόησης (ενδεχομένως να υπάρξει κάποια χρέωση). Η παραγγελία με αποστολή μπορεί να γίνει μόνο με επίσκεψη στο φυσικό κατάστημα όπου υπάρχει το προϊόν, ώστε ο πελάτης να το ελέγξει και να έχει σαφή εικόνα της κατάστασης στην οποία διατίθεται.

Επιστροφή στην κορυφή