Η παραγγελία μου καθυστέρησε

Η παραγγελία σας μπορεί να έχει καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα εγχώριων και διεθνών προμηθευτών. Υπάρχουν περιπτώσεις, όπου μια παραγγελία μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά, με αποτέλεσμα, να μην έχουμε το προϊόν στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν επιθυμείτε να παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό. Αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας, θα σας στείλουμε και αυτό το προϊόν που εκκρεμεί.  Προϊόντα τα οποία δεν είναι διαθέσιμα στην αποθήκη μας κατά την στιγμή της παραγγελίας σας, ρητά αναφέρουν αυτό και ότι γίνεται προπαραγγελία ή ότι η παράδοση λόγω αυτού μπορεί να καθυστερήσει.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι πλέον διαθέσιμο:
    Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που έχουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις, όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις. Αυτή πάλι η περίπτωση αφορά προϊόντα τα οποία δεν είναι διαθέσιμα κατά την στιγμή της παραγγελίας στις αποθήκες μας.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων, πανδημίας, αποφάσεων αρχών ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που μπορεί να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μας στην παρουσίαση τυχόν «κωλύματος», είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή της παραγγελίας (π.χ. τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα).

Επιστροφή στην κορυφή