Η παραγγελία μου καθυστέρησε

Η παραγγελιά σου μπορεί να έχει καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  1. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας Για να μπορούμε να σου προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα εγχώριων και διεθνών προμηθευτών.

    Υπάρχουν, όμως, περιπτώσεις, όπου μια παραγγελία μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά, με αποτέλεσμα, να μην έχουμε το προϊόν στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να σε ρωτήσουμε εάν θέλεις να παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό. Αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας, θα σου στείλουμε και αυτό το προϊόν που εκκρεμεί.

  2. Το προϊόν που παράγγειλες έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι πλέον διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 21.000 προϊόντα που έχουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις, όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα, ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σου, για να σου δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

  3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που μπορεί να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελιάς σου.

  4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μας στην παρουσίαση τυχόν «κολλήματος», είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή της παραγγελίας (π.χ. τα στοιχεία που έχεις καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα).

Επιστροφή στην κορυφή