Βοήθεια και συμβουλή

-Πως ξέρω ότι έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σου από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με τη σύνοψη της αγοράς σου και τον κωδικό της παραγγελίας σου.

Εάν δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό email, σιγουρέψου ότι:

  1. Δεν έχεις καταχωρήσει λανθασμένο email

  2. Έχεις ελέγξει τον φάκελο της ανεπιθύμητης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

  3. Πράγματι έχεις καταχωρήσει την παραγγελία και η πληρωμή της έχει ολοκληρωθεί

Αν εξακολουθείς να μην μπορείς να βρεις το επιβεβαιωτικό email επικοινώνησε μαζί μας στο 2102895000!

Επιστροφή στην κορυφή