Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση παραγγελίας από τον πελάτη

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί ανυπαίτιας υπαναχωρήσεως από καταναλωτές για αγορές από απόσταση, ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Πριν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας το χαρακτηριστικό κουμπί.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2102895000 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.
  • Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 800-11-12345 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.

Δικαίωμα της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers για ακύρωση της παραγγελίας

Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:

  1. συντρέχουν λόγοι οι οποίοι παρεμποδίζουν τη δρομολόγηση της παραγγελίας και οι οποίοι δεν ανάγονται στη σφαίρα ελέγχου της ΠΛΑΙΣΙΟ Computers (βλ. κατωτέρω ενδεικτικά αναφερόμενες περιπτώσεις) και
  2. δεν είναι εφικτή η επικοινωνία με τον πελάτη με βάση τα στοιχεία που έχει χορηγήσει με την καταχώρηση της παραγγελίας του, προκειμένου ο πελάτης να παρέχει τις απαραίτητες διευκρινήσεις για την δρομολόγηση της παραγγελίας.

Η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να επικοινωνήσει με τον πελάτη, στα στοιχεία που ο ίδιος έχει δηλώσει, μέσω τηλεφώνου, email και SMS.

Συγκεκριμένα, η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers θα επιχειρεί τουλάχιστον τρεις (3) φορές την διαδικασία επικοινωνίας με τον πελάτη και μάλιστα με κάθε ένα από τα διαθέσιμα μέσα, ήτοι μέσω τηλεφώνου, email και SMS, ξεχωριστά.

Εφόσον η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers έχει καταβάλει όλες τις ως άνω προσπάθειες επικοινωνίας με τον πελάτη και η αδυναμία επικοινωνίας δεν οφείλεται σε ευθύνη της εταιρείας, θα αποστέλλεται ενημερωτικό email ή SMS στον πελάτη που θα βεβαιώνει την αδυναμία επικοινωνίας και θα τον ενημερώνει για την ακύρωση της παραγγελίας του.

Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας με βάση την ανωτέρω διαδικασία, η ΠΛΑΙΣΙΟ Computers θα επιστρέφει στον πελάτη το τίμημα που έχει καταβάλλει ο τελευταίος και κάθε άλλο έξοδο ή δαπάνη με τον τρόπο με τον οποίο έχει πραγματοποιηθεί η αρχική πληρωμή.

Περιπτώσεις που, μεταξύ άλλων, θεωρείται ότι η δρομολόγηση της παραγγελίας είναι αδύνατη είναι οι ακόλουθες:

  • Η πληρωμή εκκρεμεί ή δεν μπορεί να εκτελεστεί με βάση τη μέθοδο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης (π.χ. η πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας δεν έχει ολοκληρωθεί).
  • Η διεύθυνση που έχει δηλωθεί από τον πελάτη είναι ελλιπής ή λανθασμένη.
  • Σε περίπτωση παραγγελίας με τη διαδικασία built-to-order υπολογιστή, τα υλικά ή άλλα εξαρτήματα που έχει επιλέξει ο πελάτης για την παραγγελία του παρουσιάζουν ασυμβατότητα μεταξύ τους ή η τελική τους σύνθεση είναι εξαιρετικά πολύπλοκη ή καθίσταται αδύνατη ή υπέρμετρα δυσχερής για την ΠΛΑΙΣΙΟ Computers και η προηγούμενη επικοινωνία με τον πελάτη σύμφωνα με την ανωτέρω διαδικασία δεν έχει καταστεί δυνατή.
  • Η παραγγελία συνοδεύεται από σχόλια του πελάτη, που είτε είναι αδύνατο να υλοποιηθούν, είτε απαιτείται να τροποποιηθούν από τον πελάτη για να υλοποιηθούν (π.χ. σχόλιο - αίτημα του πελάτη για παράδοση της παραγγελίας του σε χρόνο που είναι εκτός του ωραρίου παραδόσεων στην περιοχή του).
  • Ο πελάτης έχει καταχωρήσει στην παραγγελία του ταχυδρομικό κώδικα, ο οποίος δεν αντιστοιχεί στη δηλωθείσα διεύθυνση, με αποτέλεσμα να μην έχει γίνει σωστός υπολογισμός των μεταφορικών εξόδων κατά το στάδιο καταχώρισης της παραγγελίας στην ιστοσελίδα της εταιρείας και να προκύπτουν επιπλέον χρεώσεις.
  • O πελάτης κατά την παραγγελία έχει επιλέξει υπηρεσία που δεν υποστηρίζεται στην περιοχή του (π.χ. υπηρεσία εγκατάστασης).
  • Ο πελάτης, κατόπιν ρητής συμφωνίας με την ΠΛΑΙΣΙΟ Computers, έχει προβεί σε αίτημα ώστε να μπει η παραγγελία του σε καθεστώς αναμονής και στη συνέχεια δεν την ολοκληρώνει εντός του συμφωνηθέντος χρόνου.
  • Για την παράδοση μεγάλων ηλεκτρικών συσκευών, για την οποία απαιτείται πάντοτε προηγούμενη επικοινωνία με τον πελάτη, αφού προβεί στην παραγγελία και πριν γίνει αποστολή, ο πελάτης δεν έχει χορηγήσει τις απαραίτητες πληροφορίες για τυχόν ιδιαιτερότητες του χώρου ή του τρόπου παράδοσης ή εγκατάστασης που μπορεί να επηρεάσουν την παράδοση ή την εγκατάσταση του προϊόντος (βλ. κατωτέρω ειδικούς όρους για την παράδοση μεγάλων ηλεκτρικών συσκευών).
Επιστροφή στην κορυφή