Ενημερωτικά E-mail (Newsletters)
  1. Το πλαίσιο ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email σε πελάτες που το έχουν επιλέξει ή οι οποίοι έχουν δώσει το e-mail τους στο πλαίσιο συναλλαγών μας
  2. Το πλαίσιο δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους MSPs (Mail Service Providers) για την παράδοση.
  3. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.
  4. Βάλετε τη διεύθυνση αποστολής του πλαισίου plaisio@newsletter.plaisio.gr στη safe list σας.
  5. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων της ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ, μπορείτε να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο (link) για την απεγγραφή που υπάρχει στο κάτω μέρος του newsletter.
  6. Η ΠΛΑΙΣΙΟ  ΑΕΒΕ χρησιμοποιεί πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletter. Δεν παραδίδει σε τρίτους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας.
  7. Η ενημέρωση από την ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ, γίνεται μόνο αν εσείς το επιλέξετε ή αν έχετε κάνει συναφή συναλλαγή με την ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Αντίθετα, σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία στην ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΕΒΕ, χρησιμοποιώντας το site μας, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (email και SMS) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Αυτά τα μηνύματα παρακαλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας.

Αντίστοιχα με τα newsletter μέσω email, η Πλαίσιο στέλνει ενημερωτικό περιεχόμενο και μέσω Viber. Την αποστολή μέσω Viber διέπουν επίσης οι παραπάνω όροι. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά μηνύματα μέσω Viber, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την απεγράφη σας τον σχετικό σύνδεσμο (link) που υπάρχει στο κάτω μέρος του κάθε μηνύματος.

 

Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να διαχειριστείτε τις προτιμήσεις επικοινωνίας με τους παρακάτω τρόπους:

  • Μέσω του online λογαριασμού σας στο plaisio.gr (εφόσον διαθέτετε τέτοιο)
  • Μέσω ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας προτιμήσεων (μπορεί να σας αποσταλεί μέσω email)
  • Σε όποιο κατάστημα μας σας εξυπηρετεί (ζητάτε την έντυπη φόρμα)

Σαν εταιρία καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η ενημέρωση των προτιμήσεών σας να γίνει το συντομότερο δυνατό. Ωστόσο κάποιες φορές ενδέχεται να υπάρξει μία μικρή καθυστέρηση η οποία μπορεί να οφείλεται σε συστημικούς λόγους ή λόγους ανωτέρας βίας. Για τους παραπάνω λόγους, σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθεί άμεσα το αίτημά σας, παρακαλούμε δώστε μας ένα περιθώριο 3-4 εργάσιμων ημερών.

 

Περισσότερα για την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων της εταιρίας μας μπορείτε να δείτε εδώ.

Επιστροφή στην κορυφή